Kvaliteta i okoliš
POLITIKA KVALITETE I ZAŠTITE OKOLIŠA
- Odgovorno i sustavno pratiti organizaciju tvrtke
- Podržavati i motivirati svaku pozitivnu ideju u cilju unaprjeđenja poslovanja i politike kvalitete
- Pratiti zadovoljstvo uposlenih i vršiti kontinuiranu edukacija u djelokrugu posla
- Pratiti i usvajati nove trendove i tehnologije iz područja građenja
- Profesionalnim i stručnim zalaganjem svih uposlenih postizati zadovoljstvo i ispunjavati zahtjeve Investitora i naručitelja usluga
- Stvoriti povjerenje kupca da će se ugovorena kvaliteta projekta ispuniti
- Sustavno planirati, provoditi i kontrolirati planove i ciljeve kvalitete, a prema viziji i misiji organizacije
- Kontinuirano poboljšavati sustav upravljanja kvalitetom i ispunjavati zahtjeve normi
- Proaktivno i preventivno djelovati u cilju zaštite okoliša i zdravlja ljudi
- Racionalno koristiti izvore energije i sirovina, gospodariti otpadima kao i vršiti stalnu prevenciju negativnog utjecaja na okoliš kako proizvodnje tako i usluga
- Unapređenje i razvoj regije ostvariti kroz suradnju s lokalnim zajednicama
- Sve raditi u skladu sa zakonima RH i EU